×
خرید باشگاه استقلال توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بسیار زننده بود/ صنایع پتروشیمی دو سال سهم مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان بندر ماهشهر را به درستی پرداخت نکرده‌اند/تیم‌های ورزشی بندر ماهشهر به دلیل نبود امکانات و زمین ورزشی، قادر به ادامه فعالیت نیستند

خرید باشگاه استقلال توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بسیار زننده بود/ صنایع پتروشیمی دو سال سهم مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان بندر ماهشهر را به درستی پرداخت نکرده‌اند/تیم‌های ورزشی بندر ماهشهر به دلیل نبود امکانات و زمین ورزشی، قادر به ادامه فعالیت نیستند

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: در حالی که تیم‌های ورزشی بندر ماهشهر به دلیل نبود امکانات و زمین ورزشی، قادر به ادامه فعالیت نبودند، خرید باشگاه استقلال توسط شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بسیار زننده بوده و مردم شهرستان بندر ماهشهر دل آزرده شده‌اند و اگر توجیه مشخصی در این خصوص انجام نشود، مردم دلسرد خواهند شد.

به گزارش ماهشهر نیوز،حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد با اشاره به خرید سهام باشگاه استقلال تهران از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیان داشت: متاسفانه اینکار زننده‌ و ده کجی که به مردم شهرستان بندر ماهشهر اتفاق افتاد، با هر توجیه اقتصادی و اجتماعی غیرقابل قبول است.

وی ادامه داد: در حالی که صنایع پتروشیمی دو سال سهم مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان بندر ماهشهر را به درستی پرداخت نکرده‌اند، باشگاه پایتخت نشین استقلال تهران را خریداری کرده‌اند و مسئولان وزارت نفت باید در این خصوص به مردم بندر ماهشهر پاسخگو باشند.

امام جمعه بندر ماهشهر متذکر شد: آسیب‌هایی که صنعت به شهرستان ما وارد کرده، بسیار زیاد بوده و فاصله فقر و غنا در این شهر زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که از سوی مسئولان شهرستان تعریف شده، دو سال به دلیل عدم پرداخت اعتبارات از سوی صنایع پتروشیمی مستقر در شهرستان بندر ماهشهر ناتمام مانده است.

خطیب جمعه بندر ماهشهر اضافه کرد: وظیفه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای جبران این اقدام زننده افزایش سهم مسئولیت‌های اجتماعی شهرستان به دو برابر میزان فعلی است و این موضوع مطالبه عمومی است.

سلامت‌نژاد با اشاره به عملیات غرور‌انگیز وعده صادق گفت: صهیونیست‌ها وقتی نتوانستند مقابله نظامی انجام دهند، جنگ رسانه‌ای را با ایجاد شبهات در فضای مجازی آغاز کردند.

وی افزود: از نگاه رهبر معظم انقلاب، مهمتر از اصابت موشک‌ها و پهپادها، اثبات و ظهور اراده مردمی بود که سال‌ها پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و بارها در حمایت از قدرت نظامی و انتظامی کشور به صحنه و میدان آمدند.

امام جمعه بندر ماهشهر تصریح کرد: به همین علت، مسئله تعداد موشک‌ها یا پهپادهای اصابت کرده به هدف نیست؛ مسئله قدرت جسارت و شهامتی است که در دل ملت بزرگ ایران ابتدا جوانه زده، سپس رشد کرد و اکنون به یک باور تبدیل شده است.

سلامت نژاد یادآور شد: در حالی که ابرقدرت‌ها بیش از ۳۰۰ سال عمر دارند، جمهوری اسلامی ایران این قدرت و اقتدار نظامی وصف ناپذیر را در مدت بسیار کم و در حدود ۴۵ سال با عبور از مشکلات مختلف مثل: جنگ تحمیلی به دست آورده است.

وی‌ تاکید کرد: جمهوری اسلامی اکنون به اقتدار نظامی رسیده است که از مناطق مختلف کشور خود پاسخ جنایت اسرائیل غاصب را می‌هد و رژیم اشغالگر را مورد هدف قرار می‌دهد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر افزود: جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل غاصب که خود را قدرت چهارم نظامی دنیا می‌داند را به ذلت کشید.

امام جمعه بندر ماهشهر با اعلام حمایت قاطع از اقدامات صریح و دقیق فراجا در اجرای طرح حجاب و عفاف اظهار کرد: برخورد با هنجارشکنان در جامعه ایمانی آغاز شده است و به همین جهت، از نیروی انتظامی کمال قدردانی و تشکر را داریم.

او متذکر شد: تواصی به حق و تواصی به صبر از وظایف مومنان است که در مسئله حجاب و عفاف صبر انجام شد و اکنون تواصی به حق در حال انجام است.

سلامت نژاد با گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: باید به توسعه ورزش زورخانه توجه شود؛ چراکه هرچه از ورزش‌های سنتی فاصله گرفتیم، اتفاقاتی ناخوشایند رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: اصل و نماد “یا‌علی” و احترامی که در ورزش زورخانه‌ای به استاد، مربی و مرشد گذاشته می‌شود، متاسفانه در بعضی از ورزش‌ها وجود ندارد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در فرازیه دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز شوراها بیان داشت: اعضای شورا به وظایف قانونی خود عمل کنند و خواسته اصلی مردم از اعضای شورا هم همین است.

سلامت نژاد با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: امیدواریم معلمان و اساتید با تاسی به این شهید بزرگوار، بصیرت، اسلام شناسی و تکلیف شناسی را نصب العین خود قرار دهند.

وی با گرامیداشت روز کارگر گفت: اگر کارگر نبود، مدیرعامل، رییس و کارمندی هم وجود نداشت.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *