×
تنوع برنامه‌های فرهنگی از کاشت درخت تا اردوهای راویان پیشرفت در بندر ماهشهر

تنوع برنامه‌های فرهنگی از کاشت درخت تا اردوهای راویان پیشرفت در بندر ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر گفت: به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی،‌ اقتصادی و نظامی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی روز ملی خلیج‌فارس، فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر به اهمیت و فرصت این رویداد برای حضور جوانان در عرصه فرهنگی و سیاسی این روز تاکید کرد.

فرماندار بندر ماهشهر اظهار کرد: پاسداشت روز دهم اردیبهشت به عنوان روز ملی خلیج‌فارس، یکی از افتخارات معنوی، فرهنگی و سیاسی ماست.

او افزود: در راستای برگزاری باشکوه این روز ملی، برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی و نظامی در شهرستان بندر ماهشهر برنامه‌ریزی شده است.

بندری بیان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظامی، دریایی، بندری و هلدینگ خلیج فارس، این برنامه‌ها اجرا خواهند شد.

فرماندار بندر ماهشهر به برنامه‌های «راویان پیشرفت» نیز اشاره کرد و گفت: با همکاری و هماهنگی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه بندر ماهشهر، اداره کل بنادر و آموزش و پرورش منطقه، برنامه‌ای ویژه برای پیشبرد پیشرفت دانش‌آموزان در سواحل خلیج فارس برگزار خواهد شد.

او تأکید کرد: باید از ظرفیت انجمن‌ها با رویکرد مردمی در پاکسازی سواحل بهره‌برداری شود.

بندری بیان کرد: کاشت حدود ۱۰ میلیون نهال حرا در خوریات خلیج فارس توسط صنایع پتروشیمی در سال‌های گذشته و سال جاری، جهت افزایش پوشش گیاهی در خلیج فارس تحسین‌برانگیز است.

فرماندار بندر ماهشهر در پایان بیان کرد: از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه، برنامه‌های مربوط به روز ملی خلیج فارس را با آمادگی کامل اجرا خواهیم کرد.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *